tisdag 2 oktober 2012

2 av 30

Stryker gärna den 2 oktober ur almanacka. Jag har inte varit på humör då det är period denna månad. Kanske beror på det. Fick en akuttid som jag väntat på länge och var därför tvungen att vara kvar på jobbet. Var en olycka påvägen hem vilket resulterade att resan hem tog långtid och jag hade inte varit smart att packa ner fotbollskläder så därför missade jag träningen med. Suck!

Hur har det annars gått idag!? Jag syftar då på kost och träning!
Blev 25 min löpning, 5 min nervarvning på cykel och 15 min styrka - mage och rygg! Nöjd!
Blev stressigt med frukost i morse så fick äta skorpor på jobbet:P
 
Frukost:
2 skorpor med ost och kaffe.
 
Lunch:
Fiskpudding med potatis och knäckebröd.
 
Mellanmål:
2 skorpor och ett äpple
 
Kvällsmat:
Proteinbar

Har även druckit 2l vatten = Kissat massor!
 
Idag är jag nöjd med kost och träning:)
Är så skönt att vara ute och sprniga på hösten och framför allt i mörkret när det 
småduggar. Frisk luft!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar