torsdag 13 september 2012

Helgplaner

Min förkylning vill inte gå över. Blir tokig. Nu skall jag i alla fall göra ett röj här hemma. Obligatoriska torsdagsstädet. Segt när solen strålar in genom fönstret.

Helst av allt hade jag velat gå och träna fotboll ikväll, men icke när jag inte är riktigt friskis.

Veckan har gått riktigt fort. Till helgen väntas firande av att 'alla' äntligen har tagit lärarexamenmin samt att min kära kusin, Frida skall gifta sig. Riktigt mysigt med alla bröllop och barndop och all kärlek som det för med sig.



 
En otroligt gammal bild från 2007 på mig och Frida tillsammans med mina kusinbarn Molly och Felicia.
 
Jag hoppas på ännu en fantastik helg. Är inne i en period då allting bara är bra. Bortsett från att jag är konstant förkyld. Håller tummarna för att det fortsätter att vara bättre än bäst ett tag till.
 
Brukar ju annars vara bra på att dippa lite då och då. Hoppas att alla får en fin inledning på helgen. Njut!

2 kommentarer:

  1. Söta Marie! Så härligt att det känns så bra. Hoppas du snart blir frisk också så du kan vara med och avsluta säsongen :)

    SvaraRadera
  2. Tack Emma för tanken. Hoppas med att jag kan spela snart. Nu är det vila som gälller och jag hoppas vara tillbaka snart igen. Önskar att jag hade varit med i lördags, både på matchen och på kvällen. Såg att ni varit iväg och testat vattenskidor och wakeboard. Kul:)

    SvaraRadera